Saturday, August 24, 2013

Wine Tasting Party@ Home Report

The Fourth Wine Tasting Party @ Home was really awsome !

I chose two whites from Deep Woods Estate

Deep Woods Estate Sauvignon Blan 2012
Deep Woods Estate Verdelho Verde 2012

Both are really nice, Verdelho Verde is light and crisp, Sauvignon Blanc is medium-bodied-full-of-aroma great wine!

Especially, Sauvignon Blan 2012 is fantastic!!
It is one of the best Sauvignon Blan I've ever tasted!


第4回ワインテイスティングパーティも楽しく行うことが出来ました!

今回はディープウッズエステートの白を2本用意しました

ディープウッズ ソーヴィニョンブラン 2012
ディープウッズ ヴェルデーリョヴェルデ 2012

 ヴェルデーリョヴェルデはやや珍しい品種でワインテイスティング会では初お目見えです

さっぱりした軽口で林檎のような酸味、フローラルの香りもありとても繊細なイメージでした

ソーヴィニョンブランは今まで飲んだものとまるで違う味わいでした!

フレッシュな柑橘類、甘いフルーツ、花のような香りが入り混じってなんともおいしそう!!

複雑な香りと味わいなんですが、同時にとてもフレッシュで本当においしいワインでした♪



人気ブログランキングへ

No comments:

Post a Comment